Chladič vody na auto
Chladič vody pro jiné auto
Chladič vody pro auta
Chladič vody PODLE DRUHU
-
Nejatraktivnější cenyAutomobilovedily24.cz vám nabízí kvalitní automobilové díly z prvovýroby za atraktivní ceny.
-
Úspora na nákladech za dopravuUšetříte na dopravě. Doprava je zdarma pokud celková hodnota objednávky přesáhně 2900 CZK.
-
Obrovský výběrZákazníkům nabízíme obrovský výběr, více než 1 000 000 náhradních dílů.
-
Rychlé doručení!
Způsob dopravy
Katalog výrobců Chladič vody:
Vyměňte autodíl Chladič vody – poškozenou součástku anebo součástku, které jednoduše skončila životnost. Přečtěte si užitečné informace o Chladič vody
Funkce chladiče závisí na systému, ve kterém pracuje. Například existují komponenty pro chlazení motoru nebo oleje v systému mazání motoru, kapaliny v hydraulickém posilovači řízení, převodovce, nebo v diferenciálu. Existují i součástky používané v systému topení v interiéru auta. Většina moderních chladičů je vyrobena z hliníku díky jeho nadbytku jako přírodního zdroje. Jako pracovní kapalina se používá chladící kapalina nebo olej. Konstrukčně je chladič soubor trubek spojených žebry na desce nebo vlnitými žebry, díky čemuž je chladič účinnější při procesu chlazení. Studený vzduch je dodáván často elektrickými ventilátory a také pochází z přívodů vzduchu zabudovaných na karoserii auta. Olejové chladiče mají speciální turbulátory pro zlepšení proudění vzduchu. Mřížka chladiče obvykle chrání chladič a brání vniknutí kamínků a jiných předmětů.
Pokud je vnější teplota nízká a motor zatím nedosáhl provozní teplotu, chladící kapalina proudí pouze v malém okruhu. V tomto případě bude spodní hadice studená. Pokud to není tento případ, je to znak:
- selhání termostatu;
- poškození vodné pumpy;
- přítomnosti vzduchových bublin nebo špíny v systému.
S autem zajeďte do servisu, kde vám určí přesnou příčinu.
Vzduch může do systému vnikat vlivem:
- uvolněného uzávěru expanzní nádržky;
- selhání ventilu uzávěru chladiče;
- úniků v sacích trubkách a hadičkách.
Vzduchové bubliny se také objeví, pokud neodvzdušníte/nevypustíte chladič správně po výměně chladící směsi. Také to může být výsledkem netěsné hlavy válce nebo jejího opotřebovaného těsnění, což v obou případech vede k vniknutí výfukových plynů do systému.