Náhradní díly SNR

Online katalog náhradních dílů od SNR

SNR je značka pro ložiska do automobilů, oblíbená na celém světě. V současnosti náleží do skupiny NTS-SNR, která je evropským závodem japonské NTN Corporation. SNR představuje 30% celkové výroby ložisek v Evropě.

Historie SNR

Historie značky SNR se datuje od roku 1916, kdy byl založen závod s ložisky se sídlem v Annecy ve Francii. Zakladatel společnosti byl Jacques Schmidt, kovář ze Švýcarska. Nejdříve byly produkty společnosti známé pod názvem SRO. Teprve roku 1946, kdy se společnost stala členem francouzské skupiny Renault, začaly být součástky vyráběné pod názvem SNR (Société Nouvelle de Roulements). Roku 1956 začal závod fungovat naplno: každý den sjelo z výrobní linky 42 000 ložisek.

V současnosti jsou výrobní podniky společnosti rozmístěné na celém světě: ve Francii, Německu, Brazílii, Rumunsku, Číně, USA, Itálii a Japonsku. Od roku 2008 se společnost stala členem skupiny NTS-SNR. Od roku 2010 nese společný podnik název NTN-SNR Roulements. Společnost je největší evropský dodavatel originálních ložisek pro montážní linky automobilek a rovněž vyrábí součástky pro trh s náhradními autodíly. V našem internetovém obchodě si můžete koupit autodíly SNR online do většiny modelů aut.

Autodíly SNR:

  1. Ložiska nábojů. Tato kategorie obsahuje několik sérií:
    • Jednořadá. Jsou považované za ložiska nulové generace. Mohou být zúžené nebo válcové. V sériové produkci se využívají méně často, jelikož vyžadují určité úpravy, mazání a vnější instalaci těsnění.
    • HUB-I. Vynikají jednoduchou instalací, nemusí být použitý jakýkoliv další nástroj k napínání. Jako valivé prvky mohou být při konstrukci použity koule i válce. Kvůli ochraně vnitřních prvků od nečistot a aby mazivo nevytékalo ven, lze volitelně použít těsnění.
    • HUB-II. Jsou opatřeny přírubou otvoru pro jeho uchycení na brzdový kotouč nebo náboj kola, čímž se umožní zmenšení velikosti sestavy náboje. Zvykem je v konstrukci těchto prvků používat kuličky a náboj sám je vyrobený ve formě pevné kazety, tudíž je dobře chráněn proti dopadům na životní prostředí.
    • HUB-III. Jsou vybavené dvěma přírubami vrtání, které mají být připojené k brzdovému kotouči i k náboji kola. Mají vysokou odolnost proti znečištění. Snadno se montují, centrují a udržují. Ložiska nábojů série HUB všech tří generací mohou být integrované s ASB senzory - to jsou malé senzory, které měří rychlost kola a odesílají data do řídicí jednotky odpovídajících systémů.
    • HUB-IV. Liší se od předchozí série - HUB-III - s instalovanou CVUJ. Jsou lehčí a kompaktnější, mají pevnější konstrukci. Jednou z výhod je jejich vysoká schopnost provozu.
  2. Ložiska převodovek. Procházejí tepelným i chemickým zpracováním, které zvýší jejich odolnost vůči obrušování, nárazům a dopadům mazání a zatížení. Kromě nich je také pod názvem SNR vyráběné těsnění s vysokou kvalitou přenosu.
  3. Závěsná ložiska. Tato kategorie obsahuje široký sortiment produktů. Pro vzpěry MacPherson jsou nabízené tyto SNR výrobky:
    • 134 sad otočných ložisek pro vzpěry KB.
    • 58 druhů otočných ložisek pro vzpěry M.
    • 19 opravných sad pro vzpěry KS.
  4. Ložiska spojky.
  5. Ložiska motoru.
  6. Ložiska alternátoru.
  7. Ložiska startéru.
  8. Rozvodové kladky.
Najít vaši kategorii
Výsledky vyhledávání kategorií
Nenašla se žádná shoda
Podívejte se na nejnovější nabídky výrobců:
Košík
#
Váš košík je prázdný