Lamela Toyota Auris E15 1.6 124 HP Benzín
Seřadit podle:
Předměti:
17
Počkejte, prosím
Článek №: 80260
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 140
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Stát: Nový
1226,58 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Na skladě
Článek №: DTX-220
- Průměr v mm: 212
- vnitřní průměr [mm]: 140
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 24.6
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
2209,68 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Na skladě
Doprava zdarma
Článek №: DTX-192
- Typ převodovky: pětistupňová mechanická převodovka
- Země původu výrobce vozidla: Velká Británie, Turecko
- Číslo podvozku (VIN) od: 154
- Typ převodovky: Šestistupňová mechanická převodovka
- Země původu výrobce vozidla: Velká Británie, Turecko
- Průměr v mm: 212
- vnitřní průměr [mm]: 140
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 24.6
- Stát: Nový
3343,68 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Na skladě
Článek №: DC321
Spojková lamela KAMOKA DC321
681,78 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: DF-260
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 140
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Stát: Nový
805,68 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: 80-02-260
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 140
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Stát: Nový
1066,18 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
1078,48 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: 80277
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 140
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
1130,18 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: 80-02-277
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 140
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
1370,88 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: 80275
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 141
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
1509,28 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: 80-02-275
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 141
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
1827,78 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: DF-277
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 140
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
1895,08 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: ADT33191
- Číslo podvozku (VIN) od: **********R000001
- Číslo podvozku (VIN) do: **********T999999
- Číslo podvozku (VIN): NMT*******S******
- Typ převodovky: pětistupňová mechanická převodovka
- Číslo podvozku (VIN): NMT*******T******
- Typ převodovky: pětistupňová mechanická převodovka
- Průměr v mm: 211
- Počet zubů: 21
- Hmotnost [kg]: 1,300
- Dbejte servisních informaci
- Stát: Nový
1999,08 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Toto je standardní obrázek
Článek №: DTX-208
- Průměr v mm: 212
- vnitřní průměr [mm]: 140
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 24.6
- Stát: Nový
2086,68 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Článek №: DF-275
- Průměr v mm:
210 - vnitřní průměr [mm]: 141
- Centrovací průměr [mm]: 24
- Počet zubů: 21
- Profil náboje: 30
- Země původu výrobce vozidla: Japonsko
- Stát: Nový
2721,18 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Doprava zdarma
Článek №: 321 0177 10
- Číslo podvozku (VIN): JT
- Typ převodovky: pětistupňová mechanická převodovka
- Číslo podvozku (VIN): NMT, SB1
- Typ převodovky: pětistupňová mechanická převodovka
- pro výrobce spojek: Aisin
- Průměr v mm:
210 - Počet zubů: 21
- Číslo technické informace: TLFV
- Stát: Nový
4601,68 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Toto je standardní obrázek
Doprava zdarma
Článek №: TYD171U
- převodovka typ: 5F
- počet převodů: 5 rychlostní
- Počet zubů: 21
- vnitřní průměr [mm]: 140
- Průměr v mm: 212
- Stát: Nový
4811,88 CZK
vč. 21% VAT, bez nákladů na doručení
Počkejte, prosím